This website uses cookies to enable it to perform properly, remember your browsing history and to arrange content to match your preferred interests more quickly. Details of the cookies Ford use and instructions on how to disable them can be found in the Ford Cookie Policy. To be able to use some functions of this website we must ask for your consent. Hereby I agree to the use of cookies:
„ფორდმა“ სედან „ტორასის“ წარმოება შეწყვიტა
იმ გეგმის შესაბამისად, რომელიც ამერიკის ბაზარზე სედანების და ჰეჩბეკების გაყიდვების შეწყვეტას ითვალისწინებს, „ფორდმა“ თავის ჩიკაგოს ამწყობ ქარხანაში, სედან „ტორასის“ წარმოება შეწყვიტა.
ამ ავტომობილის ჩიკაგოს ქარხანა უკვე 34 წელია აწარმოებს და ამ დროის განმავლობაში, იქ 8 მილიონზე მეტი „ტორასი“ დამზადდა. მისი პრემიერა ლოს ანჯელესის 1985 წლის ავტო შოუზე გაიმართა. ეს იყო კომპანიის ერთ-ერთი პირველი ავტომობილი, რომელზეც კუთხოვანი სტილი, მომრგვალებულმა ფორმებმა შეცვალა.
1992 წლიდან „ტორასი“ ამერიკის ყველაზე გაყიდვადი სედანი გახდა. 1998 წლიდან კი „ფორდმა“ თავისი პოპულარული სედანი ნასქარ-ის სერიის ჩემპიონატში ჩართო და მასთან ერთად, არაერთი რბოლა და ტიტული მოიგო.
ახალი გეგმით, „ფორდს“ ამერიკულ ბაზარზე აქცენტი პიკაპებზე, უგზოობის მოდელებსა და ქროსოვერებზე გადააქვს, სხვა მოდელებს კი საშინაო ბაზარზე აღარ გაჰყიდის. ერთადერთი გამონაკლისი „მუსტანგია“.